مبتکر http://mobtaker.zarinblog.ir یک سایت زرین بلاگ دیگر Fri, 18 Jun 2021 15:43:13 +0000 fa-IR hourly 1 تشخیص ، مدیریت و مدل سازی اختلالات رشد عصبی: علوم اعصاب توسعه http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b9/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b9/#respond Fri, 18 Jun 2021 15:43:13 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=20 تشخیص ، مدیریت و مدل سازی اختلالات رشد عصبی: علوم اعصاب توسعه مرجعی جامع در تشخیص و مدیریت رشد عصبی و اختلالات همراه است. این کتاب مکانیسم های اساسی رشد عصبی را مورد بحث قرار می دهد و مقدمه ای دقیق در مورد ارتباطات عصبی و پیچیدگی ها در مدارهای بیولوژیکی و همچنین تعاملات بین […]

نوشته تشخیص ، مدیریت و مدل سازی اختلالات رشد عصبی: علوم اعصاب توسعه اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
تشخیص ، مدیریت و مدل سازی اختلالات رشد عصبی: علوم اعصاب توسعه مرجعی جامع در تشخیص و مدیریت رشد عصبی و اختلالات همراه است. این کتاب مکانیسم های اساسی رشد عصبی را مورد بحث قرار می دهد و مقدمه ای دقیق در مورد ارتباطات عصبی و پیچیدگی ها در مدارهای بیولوژیکی و همچنین تعاملات بین ژنتیک ، اپی ژنتیک و سایر فرآیندهای خرد محیطی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. علاوه بر این ، این کتاب همچنین مداخلات دارویی و غیر دارویی شرایط مرتبط با توسعه را بررسی می کند.پوشش جامع ترین طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به علوم اعصاب پیری را فراهم می کندتشخیص و مدیریت در بیماری پارکینسون: جلد 1 علوم اعصاب پارکینسون منبع واحدی از مواد را پوشش می دهد که حوزه های مختلف علمی آسیب شناسی عصبی را زمینه ساز این بیماری است. این کتاب طیف گسترده ای از موضوعات را در بر می گیرد و روابط پیچیده بین ژنتیک ، زیست شناسی مولکولی ، شیمی دارویی ، زیست عصبی ، تصویربرداری ، ارزیابی ها و رژیم های درمانی را باز می کند. این خلا gap مورد نیاز را به عنوان خلاصه داستان "یک مرحله ای" همه موارد مربوط به عصب شناسی و علوم اعصاب مربوط به بیماری پارکینسون ، از مواد شیمیایی و سلول ها گرفته تا افراد ، پر می کند. این کتاب برای دانشمندان علوم مغز و اعصاب ، متخصصان مغز و اعصاب و هر کس در این زمینه یک منبع ارزشمند است.پوشش جامع ترین طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به بیماری پارکینسون را ارائه می دهدآسیب شناسی بافت نرم با داشتن بسیاری از دسته های تشخیصی ، انواع مربوط و تومورهای نادر ، یکی از چالش برانگیزترین مناطق آسیب شناسی جراحی است. با تمرکز بر روی نمونه های بافت نرم پوستی و تقلیدهای واکنشی که به احتمال زیاد توسط آسیب شناسان و متخصصان پوست مشاهده می شود ، اطلس تشخیصی نئوپلازی مزانشیمی جلدی یک اطلس فوق العاده مصور و با کاربرد آسان است که برای تشخیص و طبقه بندی کارآمد در کنار میکروسکوپ استفاده می شود. تومورهای بافت نرم پوست.تصویربرداری تشخیصی برای پزشک اورژانس ، که توسط یک پزشک اورژانس در حال انجام برای پزشکان اورژانسنوشته و ویرایش شده است ، یک گام به گام در انتخاب و تفسیر آزمایش های معمول تصویربرداری تشخیصی انجام می دهد. دکتر جوشوا برودر قوانین معتبر تصمیم گیری بالینی را ارائه می دهد ، روش های کارآمد برای پزشک اورژانس را برای شناسایی یافته های مهم رادیوگرافی که بر مدیریت بالینی تأثیر می گذارد ، توصیف می کندو در مورد موضوعات داغ مانند خطرات تابش ، کنتراست دهان و IV در CT شکم ، MRI در مقابل CT برای غیبت بحث می کند آسیب ران و موارد دیگر. تصویربرداری تشخیصی برای پزشک اورژانس در سال 2011 جایزه PROSE برای تعالی را دریافت کردبهترین نشریه جدید در پزشکی بالینی .به همراه تصاویر قابل بارگیری مناسب برای استفاده در سخنرانی های آموزشی ، در Expert Consult به متن بصورت آنلاین و قابل جستجو بصورت آنلاین دسترسی پیدا کنید.
از طریق توضیحات واضح درباره "چگونه" و "چرا" در پشت تصویربرداری اضطراری ، بهترین آزمون را برای هر نشانه انتخاب کنید .
تصاویر CT ، ستون فقرات ، قفسه سینه و شکم را با استفاده از یک رویکرد دقیق و کارآمد برای یافته های اضطراری حساس به زمان ، تفسیر کنید .
در بالای تحولات فعلی در این زمینه ، از جمله تجزیه و تحلیل مبتنی بر شواهد از جنجال های دشوار – مانند نشانه هایی برای کنتراست دهان و IV در CT شکم و MRI در مقابل CT برای آسیب پنهان مفصل ران – باشید. آسیب شناسی پرخطر که می تواند توسط تصویربرداری معمول تشخیصی – از جمله خونریزی زیر عنکبوتیه ، آسیب روده ، ایسکمی مزانتریک و شکستگی اسکافوئید فراموش شود. خطرات تشعشعی تصویربرداری تشخیصی – با خلاصه های عملی متعادل کردن نیاز به تشخیص اضطراری در برابر خطرات طولانی مدت ؛ و بیشتر.
تشخیص را از طریق رهنمودهای مبتنی بر شواهد به شما کمک می کند تا در بحث با رادیولوژیست ها ، پوشش حدود مطالعات تصویربرداری "منفی" یا "طبیعی" برای تخلیه ایمن ، نشانه هایی برای کنتراست و قوانین تصمیم گیری بالینی معتبر که به شما امکان می دهد استفاده کمتر از تصویربرداری تشخیصی را انجام دهید ، کمک می کند.
یافته ها و آناتومی در رادیوگرافی را برای همه روش های اصلی تشخیصی مورد استفاده در پزشکی فوری از بیش از 1000 تصویر به روشنی تشخیص دهید .
اطلاعات را به سرعت و به آسانی با محتوای ساده مخصوص طب اورژانس که توسط پزشک اورژانس نوشته و ویرایش شده و توسط سیستم بدن سازمان یافته است ، پیدا کنید.
منبعی "که باید" برای پزشکان اورژانس برای تصمیم گیری در مورد تصویربرداری تشخیصی حیاتی است.
به عنوان یک مجموعه بنیادی برای متخصصان مغز و اعصاب و متخصصان مغز و اعصاب در مورد زیست شناسی بیماری و اختلال عملکرد مغز خدمت می کند
در هر فصل شامل خلاصه ، حقایق اصلی ، فرهنگ لغت اصطلاحات و نکات خلاصه برای کمک به درک است
دارای مطالعات بالینی و بالینی برای کمک به محققان در ترسیم زمینه های اصلی برای تحقیقات و توصیه های بالینی بیشتر
به عنوان یک منبع "یک مرحله ای" برای همه مواردی که باید در مورد بیماری پارکینسون بدانید خدمت می کند
دارای بخشهایی در مورد ژنتیک است که بر پیری و بیماریهای پیری تأثیر می گذارد
شامل خلاصه ، حقایق اصلی ، فرهنگ لغت کوتاه اصطلاحات و نکات خلاصه در هر فصل است
بر بیماری های عصبی و شرایط مرتبط با پیری ، عوامل محیطی و توصیه های بالینی تمرکز می کند
شامل بیش از 500 تصویر و جدول است

 

نوشته تشخیص ، مدیریت و مدل سازی اختلالات رشد عصبی: علوم اعصاب توسعه اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b9/feed/ 0
تشخیص و مدیریت در زوال عقل: علوم اعصاب زوال عقل ، جلد 1 زمینه های مختلف زوال http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%88-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%b9%d9%82%d9%84-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d8%b2/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%88-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%b9%d9%82%d9%84-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d8%b2/#respond Fri, 18 Jun 2021 15:40:59 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=18 تشخیص و مدیریت در زوال عقل: علوم اعصاب زوال عقل ، جلد 1 زمینه های مختلف زوال عقل را در یک کتاب منسجم می کند و طیف وسیعی از موضوعات را شامل می شود ، از جمله بیماری آلزایمر ، زوال عقل بدن لوئی ، زوال عقل مخلوط ، زوال عقل عروقی ، فعالیت بدنی […]

نوشته تشخیص و مدیریت در زوال عقل: علوم اعصاب زوال عقل ، جلد 1 زمینه های مختلف زوال اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
تشخیص و مدیریت در زوال عقل: علوم اعصاب زوال عقل ، جلد 1 زمینه های مختلف زوال عقل را در یک کتاب منسجم می کند و طیف وسیعی از موضوعات را شامل می شود ، از جمله بیماری آلزایمر ، زوال عقل بدن لوئی ، زوال عقل مخلوط ، زوال عقل عروقی ، فعالیت بدنی ، عوامل خطر ، مرگ و میر ، نشانگرهای زیستی ، SPECT ، CT ، MRI ، پرسشنامه ، تغذیه ، خواب ، هذیان ، کاهش شنوایی ، تحریک ، پرخاشگری ، هذیان ، اضطراب ، افسردگی ، توهم ، روان پریشی ، پلاک های سالخورده ، تاو و آمیلوئید بتا ، التهاب عصبی ، زیست شناسی مولکولی و موارد دیگر . این کتاب با تأثیر بر میلیونها نفر در سطح جهان و میلیاردها دلار تحقیقاتی که برای تحقیق در مورد زوال عقل سرمایه گذاری شده است ، تحریک تحقیقات در این منطقه و آگاهی محققان خواهد بود.پوشش گسترده ای از طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به زوال عقل را ارائه می دهداین روش منحصر به فرد و جامع به لنگش ، تشخیص و مدیریت شرایطی است که می تواند باعث ناهنجاری های راه رفتن در اسب شود ، هم در درمان های سنتی و هم در روش های درمانی جایگزین. دامنه وسیع تری از هر کتاب دیگری در نوع خود ، شرح مفصلی از فعالیت های ورزشی اسب و شرایط خاص لنگش در انواع اصلی اسب های ورزشی را ارائه می دهد. اطلاعات به روز در مورد تمام روشهای تصویربرداری شامل رادیوگرافی ، سونوگرافی ، جراحی هسته ای ، ترموگرافی ، توموگرافی کامپیوتری ، تصویربرداری با تشدید مغناطیسی ، آرتروسکوپی ، تنوسکوپی و بورسوسکوپی است. تأکید خاص بر معاینه بالینی و بی دردی تشخیصی است. یک CD-ROM همراه نزدیک به 60 دقیقه از بخش های ویدئویی را نشان می دهد که لنگش مشترک اندام اندام عقب و اندام عقب و ناهنجاری های راه رفتن را نشان می دهد.بین انواع مختلف اسب ها و آنهایی که برای اهداف مختلف استفاده می شوند تفاوت قائل می شود.
تجربیات دست اول نویسندگان و طیف وسیعی از دامپزشکان متخصص را منعکس می کند ، از جمله بسیاری از متخصصان لنگش از عمل خصوصی که قبلاً هرگز یافته های خود را منتشر نکرده اند.
اطلاعات عملی و عملی در مورد طیف گسترده ای از انواع اسب ها از سراسر جهان ، که توسط تیمی از نویسندگان ، ویراستاران و همکاران بین المللی جمع آوری شده است ، فراهم می کند.
شامل آخرین اطلاعات در مورد برنامه های تشخیصی برای توموگرافی کامپیوتری و تصویربرداری تشدید مغناطیسی ، با جامع ترین بخش MRI در اسب زنده که تاکنون منتشر شده است.
روش های درمان سنتی و همچنین بسیاری از جنبه های درمان جایگزین ، با یک دیدگاه عملی و واقع بینانه در مورد پیش آگهی.
انواع اسب های مورد استفاده در ورزش و شرایط لنگش که هر نوع اسب به آنها مستعد است و همچنین تفاوت در پیش آگهی را بررسی می کند.
خوانندگان را در مورد چگونگی اقدام در صورت دستیابی به تشخیص به دلیل محدودیت قابلیت های تشخیصی فعلی ، آگاه می کند.
شامل CD-ROM همراه بی نظیر همراه با کلیپ های ویدئویی که تظاهرات مختلف لنگش ، ناهنجاری های راه رفتن و تغییر در عملکرد ناشی از اختلال عملکرد اسکلتی عضلانی یا عصبی را نشان می دهد.
به عنوان یک مجموعه بنیادی برای دانشمندان علوم اعصاب و مغز و اعصاب در زمینه زیست شناسی زوال عقل و اختلال عملکرد مغز خدمت می کند
در هر فصل شامل خلاصه ، حقایق اصلی ، فرهنگ لغت اصطلاحات و نکات خلاصه برای کمک به درک است
بخشهای منحصر به فردی را در زمینه های خاص خاص ، اجزای فکری و توزیع های دانش بنیان ارائه می دهد که به خوانندگان کمک می کند تا در زمینه های اصلی برای تحقیقات و توصیه های بالینی بیشتر حرکت کنند
دارای مطالعات بالینی و بالینی برای کمک به محققان در ترسیم زمینه های اصلی برای تحقیقات و توصیه های بالینی بیشتر
به عنوان یک منبع "یک مرحله ای" برای همه مواردی که باید درباره زوال عقل بدانید خدمت می کند

 

نوشته تشخیص و مدیریت در زوال عقل: علوم اعصاب زوال عقل ، جلد 1 زمینه های مختلف زوال اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%88-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%b9%d9%82%d9%84-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d8%b2/feed/ 0
با وجود علائم بینایی در 50-90 درصد کارگران که از رایانه استفاده می کنند ، این راهنما http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d8%a6%d9%85-%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-50-90-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d8%a6%d9%85-%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-50-90-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9/#respond Fri, 18 Jun 2021 15:39:46 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=16 با وجود علائم بینایی در 50-90 درصد کارگران که از رایانه استفاده می کنند ، این راهنمای عملی جزئیات تشخیص دقیق و درمان شرایط بینایی را که می تواند باعث سندرم بینایی شود ، بیان می کند. این کتاب دانش ، منابع ، مطالب و برنامه های عملیاتی را برای کمک به پزشکان در تشخیص […]

نوشته با وجود علائم بینایی در 50-90 درصد کارگران که از رایانه استفاده می کنند ، این راهنما اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
با وجود علائم بینایی در 50-90 درصد کارگران که از رایانه استفاده می کنند ، این راهنمای عملی جزئیات تشخیص دقیق و درمان شرایط بینایی را که می تواند باعث سندرم بینایی شود ، بیان می کند. این کتاب دانش ، منابع ، مطالب و برنامه های عملیاتی را برای کمک به پزشکان در تشخیص و مدیریت اختلالات بینایی مربوط به رایانه ارائه می دهد. این عوامل بصری و محیطی است که باعث ایجاد مشکلات بینایی توسط کاربران کامپیوتر می شود ، پیشنهادات عملی برای ارزیابی ارگونومی بینایی ایستگاه کاری رایانه بیمار و کاهش خواسته های بینایی یک کار را ارائه می دهد.به عنوان یک راهنمای خواندنی و عملی "چگونگی" برای مشکلات بینایی مربوط به رایانه که خواننده را در تشخیص و درمان اختلالات بینایی مربوط به رایانه راهنمایی می کند.شخیص گونه های وحشی ، برداشت ها را از بین می برد و بین دانش های علمی تقسیم شده است زیرا این پدیده چندوجهی را که همزمان جهانی و محلی است ، برطرف می کند. نویسندگان بر ماهیت درهم تنیده موضوعات خاص مربوط به حوزه های اکولوژیکی ، اقتصادی و فرهنگی اجتماعی برداشت گونه های وحشی تأکید می کنند.شامل روایت های تحقیق و گزارش به سبک توصیف طیف گسترده ای از موارد عینی
برداشت گونه های وحشی را از منظر جامع شامل موضوعات زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی ، محدود نمی کند و محدودیت دامنه را به یک نوع واحد از منابع محدود نمی کند.
درمان نظری برداشت گونه های وحشی در سراسر جهان ، با تأکید ویژه در جدیدترین درک علمی در مورد تنوع زیستی در منطقه دشت آمازون ، فراهم می کند
ارائه یک دیدگاه عینی ، با اشاره به مشکلاتی که برداشت ممکن است ایجاد کند و همچنین پتانسیل آن برای کمک به حفظ تنوع زیستی و معیشت محلی و اقتصاد ملی
ساختار منسجم ، به راحتی دنبال شده و تصاویر فراوان به خواننده کمک می کند تا پیام های مرکزی را جذب کند
این کتاب روش برداشت گونه های وحشی را به عنوان یک رویکرد جهانی ارائه می دهد که هفت دیدگاه موضوعی را برای سیستم های برداشت ادغام می کند: پویایی منابع ، هزینه ها و مزایا ، مدیریت ، حاکمیت ، دانش ، مکان و میراث. هنگام تجزیه و تحلیل ، این مضامین کمک می کند تا درک جامعی از این پدیده مهم جهانی ایجاد کنیم. دانشمندان ، متخصصان و دانشجویان در زمینه های مختلف مرتبط با منابع طبیعی کتاب را به عنوان یک منبع ارزشمند می یابند.
گونه های وحشی منابع مهمی را برای مردم در سراسر جهان تشکیل می دهند و برداشت آنها عامل اصلی تغییر اکوسیستم است. مناطق جنگل های گرمسیری ، از جمله آمازونیا ، از جمله مناطقی از جهان است که گونه های وحشی برای معیشت مردم و اقتصاد بزرگتر از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. این کتاب با استفاده از تجربیات ملموس آمازونیا ، که در روایت های پر جنب و جوش ارائه شده است ، اطلاعات علمی را با داستان های افرادی که مشغول برداشت و مدیریت گونه های وحشی هستند ، در هم آمیخته است. این داستان ها به تئوری مربوط به برداشت گونه های وحشی و بحث های گسترده تر در مورد حفاظت ، توسعه و تلاش جهانی برای پایداری مرتبط هستند.
پوشش عمیق هم به مشکلات رایج بینایی و هم به عوامل محیطی که باعث ایجاد آنها می شود ، می پردازد.
برنامه های عملیاتی در هر فصل فعالیت هایی را برای پیاده سازی و به کارگیری استراتژی ها در محل کار پیشنهاد می کند.
فصلی برای موقعیت یابی این عمل ، اطلاعاتی در مورد چگونگی گسترش عمل بالینی در زمینه مراقبت از کاربران رایانه و بهبود رضایت بیمار ارائه می دهد.
یک فصل در مورد بازاریابی ، ابزارهای لازم را برای وارد کردن بیماران جدید به عمل خوانندگان و گسترش تعداد بیماران فراهم می کند.
تمرینات و مواد دستی که برای آموزش بیمار طراحی شده اند ، رعایت دستورالعمل های درمانی را برای بیمار ترغیب می کنند.
اطلاعات به روز در مورد مطالعات و یادداشت های مختلف تحقیقاتی ، دلایل منطقی مبتنی بر شواهد را در مورد عملکرد موثر بحث می کند.
اطلاعات مربوط به محصولات لنز ، اطلاعاتی را درباره تجویز لنزهای طراحی شده برای استفاده در رایانه ارائه می دهد.
بحث در مورد ابزارهای شبیه سازی رایانه اطلاعاتی در مورد خرید و استفاده از ابزارهای شبیه سازی رایانه فراهم می کند.

 

نوشته با وجود علائم بینایی در 50-90 درصد کارگران که از رایانه استفاده می کنند ، این راهنما اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d8%a6%d9%85-%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-50-90-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9/feed/ 0
خاطرات مناقشه برانگیز در سیاست خارجی چین و ژاپن مسئله حافظه و عدم سازش در آسیای شرقی http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%da%86/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%da%86/#respond Wed, 02 Jun 2021 13:55:13 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=13 خاطرات مناقشه برانگیز در سیاست خارجی چین و ژاپن مسئله حافظه و عدم سازش در آسیای شرقی را بررسی می کند. از آنجا که کشورهای اصلی آسیای شرقی هرگز به خاطره ای مشترک از گذشته های خود ، به ویژه وقایع جنگ جهانی دوم و جنگ چین و ژاپن دست نیافته اند ، این کتاب […]

نوشته خاطرات مناقشه برانگیز در سیاست خارجی چین و ژاپن مسئله حافظه و عدم سازش در آسیای شرقی اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
خاطرات مناقشه برانگیز در سیاست خارجی چین و ژاپن مسئله حافظه و عدم سازش در آسیای شرقی را بررسی می کند.

از آنجا که کشورهای اصلی آسیای شرقی هرگز به خاطره ای مشترک از گذشته های خود ، به ویژه وقایع جنگ جهانی دوم و جنگ چین و ژاپن دست نیافته اند ، این کتاب موضوع حافظه را در تئوری روابط بین الملل قرار می دهد ، و پیوند نظری و عملی بین ساخت هویت یک کشور و شکل گیری و رقابت از حافظه تاریخی و سیاست خارجی آن

  • یک چارچوب نظری نوآورانه فراهم می کند
  • ارتباطاتی بین نقش حافظه و سیاست خارجی برقرار می کند
  • از نظریه تفسیری روابط بین الملل استفاده می کند
  • دیدگاه مقایسه ای را با استفاده از موارد چین و ژاپن ارائه می دهد
  • تجزیه و تحلیل عمیق ساخت و رقابت حافظه ملی در چین و ژاپن را ارائه می دهد

نظریه های مجسم ادعا می کنند که نمایش معنایی در سیستم های حسی حرکتی پایه ریزی شده است ، اما سهم مناطق مغز حسی حرکتی در بازنمایی معنا هنوز بحث برانگیز است. یک بحث فعلی این است که آیا فعالیت در مناطق حسی-حرکتی در هنگام درک زبان به صورت خودکار است؟ مطالعات تصویربرداری عصبی متعدد فعالیت در مناطق ادراک و عملکرد را در طول پردازش معنایی نشان می دهد که به صورت خودکار و مستقل از زمینه است ، اما یافته های فزاینده نشان می دهد که درگیری مناطق حسی-حرکتی و اتصال بین مناطق کلمه ای شکل و مناطق حسی-حرکتی می تواند توسط اطلاعات متنی تنظیم شود. تأثیرات زمینه در نمایش مجسم مفاهیم زبان این یافته ها را متمرکز می کند و درباره تأثیرات کلمه ، عبارت و زمینه های احساسی بحث می کند که بر ویژگی های مفهومی غالب یا ویژگی های مفهومی غیر غالب تأکید دارند.

  • یافته های مربوط به مدولار بودن زمینه را مرور می کند
  • ویژگی های ثابت و انعطاف پذیر پردازش واژگانی-معنایی مجسم شده را روشن می کند

 

نوشته خاطرات مناقشه برانگیز در سیاست خارجی چین و ژاپن مسئله حافظه و عدم سازش در آسیای شرقی اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%da%86/feed/ 0
چگونه می توان پرخاشگری فرد را درک کرد و چه رفتاری را باید در مقابل آن انجام داد؟ چه معنایی http://mobtaker.zarinblog.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af-%d9%88/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af-%d9%88/#respond Wed, 02 Jun 2021 13:54:06 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=11 چگونه می توان پرخاشگری فرد را درک کرد و چه رفتاری را باید در مقابل آن انجام داد؟ چه معنایی باید به رفتار قهقرایی داده شود و چگونه در برابر آن واکنش نشان داد؟ چگونه می توان در عین رعایت فاصله نسبتاً همدل بود؟ چگونه می توان رزونانس شخصی را که در مقابل بیماران خاص […]

نوشته چگونه می توان پرخاشگری فرد را درک کرد و چه رفتاری را باید در مقابل آن انجام داد؟ چه معنایی اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>

چگونه می توان پرخاشگری فرد را درک کرد و چه رفتاری را باید در مقابل آن انجام داد؟ چه معنایی باید به رفتار قهقرایی داده شود و چگونه در برابر آن واکنش نشان داد؟ چگونه می توان در عین رعایت فاصله نسبتاً همدل بود؟ چگونه می توان رزونانس شخصی را که در مقابل بیماران خاص بیدار می شود ، مدیریت کرد؟
قصه ها از این توانایی باورنکردنی برای کمک به حل تعارضات درونی بزرگ با ملایمت برخوردار هستند. در زمانی که تمایل فزاینده ای برای منطقی سازی مراقبت وجود دارد ، این کتاب سفری واقعی به قلب پرستاری درمانی را در انسانی ترین بعد خود ارائه می دهد: مراقبت رابطه ای با محوریت شخص.
این کتاب از طریق زبان ساده و رویکردی که سرگرم کننده و آموزشی است ، به خواننده کمک می کند تا برخی از موارد را درک کندبیشتر اوقات با مشکلات روانپزشکی روبرو می شوید : شرایط سوگواری ، بازیگری ، ترس از زندگی اجتماعی ، خشونت ، اختلالات افسردگی ، اختلالات خوردن.
بنابراین ، هر فصل از این کتاب داستان یک همراهی خاص و منحصر به فرد را بیان می کند و با داستانی که نویسنده تصور کرده و در یک لحظه مهم در سفر درمانی استفاده می شود ، پایان می یابد.
خواننده در این داستان ها می یابد که می تواند از آن استفاده مجدد کند اما همچنین روشی برای ساخت یک داستان درمانی سفارشی دارد .

این کتاب در انسانی ترین ب :عد خود یعنی مراقبت از رابطه با محوریت شخص ، سفری واقعی به قلب پرستاری درمانی ارائه می دهد. بنابراین هر فصل از این کتاب داستان یک حمایت خاص و منحصر به فرد را بیان می کند و با داستانی که توسط نویسنده تصور شده و در یک لحظه مهم در سفر درمانی استفاده می شود ، پایان می یابد.

نوشته چگونه می توان پرخاشگری فرد را درک کرد و چه رفتاری را باید در مقابل آن انجام داد؟ چه معنایی اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af-%d9%88/feed/ 0
و سلطنت ساز جدید… و پیام شما باید با مدل و معیارهای شما و سایر موارد مهم تناسب اندام http://mobtaker.zarinblog.ir/%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%86%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%af%d9%84/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%86%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%af%d9%84/#respond Wed, 02 Jun 2021 13:53:14 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=9 و سلطنت ساز جدید… و پیام شما باید با مدل و معیارهای شما و سایر موارد مهم تناسب اندام همسو شود ، درست است؟ چه در حال تماشای تئوری باشید و چه در گفتارهای سرگرم کننده ، استراتژی محتوا در مورد بلوغ منکر نیست. اما چه چیزی برای شما مناسب است؟ و اگر یک استراتژیست […]

نوشته و سلطنت ساز جدید… و پیام شما باید با مدل و معیارهای شما و سایر موارد مهم تناسب اندام اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
و سلطنت ساز جدید… و پیام شما باید با مدل و معیارهای شما و سایر موارد مهم تناسب اندام همسو شود ، درست است؟ چه در حال تماشای تئوری باشید و چه در گفتارهای سرگرم کننده ، استراتژی محتوا در مورد بلوغ منکر نیست. اما چه چیزی برای شما مناسب است؟ و اگر یک استراتژیست محتوا نیستید ، چرا باید به آن اهمیت دهید؟

زیرا حتی اگر استراتژی محتوا شغل شما نباشد ، محتوا احتمالاً مشکل شماست – و احتمالاً بیش از آنچه فکر می کنید. شما یا تجارتتان پیامی دارید که می خواهید ارائه دهید ، درست است؟ شما می توانید آن پیام را از طریق کانال ها و انواع مختلفی از محتوا ، از توییت ها گرفته تا توصیفات و گالری های عکس به صورت گسترده ارسال کنید و مخاطبان شما به همان روش های درگیر شدن با آن هستند. این همه راه ، این همه محتوا … پس مشکل کجاست؟ این مشکل است. و می توانید آن را در زمان ، خلاقیت ، پول ، فرصت از دست رفته و هق هق گریه ای که به طور مساوی از مدیران خلاق ، مدیران پروژه و متخصصان بازاریابی موتور جستجو می شنوید اندازه بگیرید.

راه حل این استراتژی محتوا است و این کتاب نمونه ها و رویکردهایی را در دنیای واقعی ارائه می دهد که می توانید اتخاذ کنید ، فارغ از نقش شما در تیم. استراتژی محتوا را با جمع آوری این کتاب در دستان کوچک خود قرار دهید و کارهای موردی را که قبلاً از تیم های جانس هاپکینز پزشکی ، MINI ، یخ شکن و موارد دیگر مشاهده نشده است ، لرزاند. Content Strategy at Work کتابی برای طراحان ، معماران اطلاعات ، نویسندگان متن ، مدیران پروژه و هر کسی است که با محتوای تصویری یا کلامی کار می کند. این مقاله در مورد چگونگی برقراری ارتباط و جعل طرحی است که به شما ، شرکت شما یا مشتری شما امکان می دهد آن پیام را دریافت کرده و تجارب بهتر کاربر را تقویت کنید

  • چارچوب استراتژی محتوا و روشهای پیاده سازی را در بخشهای بازاریابی داخلی و مشاوره ارائه می دهد
  • شامل مطالعات موردی ، مصاحبه و درسهایی که از خرده فروشی ، پوشاک ، تلویزیون شبکه ، تجارت از طریق تجارت ، خودرو ، غیرانتفاعی و مارک های بالاتر ارائه می شود
  • جزئیات تکنیک های فروش عملی برای فروش استراتژی محتوا و استفاده از فرایندهای استراتژی محتوا برای فروش سایر خدمات و پروژه های بزرگتر

 

نوشته و سلطنت ساز جدید… و پیام شما باید با مدل و معیارهای شما و سایر موارد مهم تناسب اندام اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%86%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%af%d9%84/feed/ 0
تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان اطلاعات اکنون آنلاین هستند و در نتیجه توانایی تولید نسخه مناسب http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7/#respond Wed, 02 Jun 2021 13:52:13 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=7 تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان اطلاعات اکنون آنلاین هستند و در نتیجه توانایی تولید نسخه مناسب برای مخاطبان آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این متن اصول اولیه نوشتن متن ، همراه با راهنمایی های دقیق تر درباره نوشتن برای منابع آنلاین ، پوشش داده شده است. تفاوت بین نوشتن برای آنلاین و […]

نوشته تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان اطلاعات اکنون آنلاین هستند و در نتیجه توانایی تولید نسخه مناسب اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان اطلاعات اکنون آنلاین هستند و در نتیجه توانایی تولید نسخه مناسب برای مخاطبان آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این متن اصول اولیه نوشتن متن ، همراه با راهنمایی های دقیق تر درباره نوشتن برای منابع آنلاین ، پوشش داده شده است. تفاوت بین نوشتن برای آنلاین و آفلاین برجسته شده است تا خواننده را قادر به تشخیص بین این دو و در نتیجه نوشتن بهترین شکل کپی برای منبع نهایی کند.

منابع مختلف محتوای آنلاین به رویکردهای مختلفی نیاز دارند ، بنابراین نویسنده رویکردی ساختاریافته را در پیش می گیرد و هر یک از این کانال ها را به نوبت در نظر می گیرد ، به عنوان مثال نوشتن برای وب سایت ها ، نوشتن برای ایمیل ، مجلات الکترونیکی و خبرنامه ها ، نوشتن برای موتورهای جستجو و نوشتن برای آنلاین تبلیغات با نزدیک شدن به هر مبحث به صورت جداگانه ، راهنمایی های خاصی ارائه می شود تا خواننده بتواند به درستی به ابزار مورد نیاز برای نوشتن مناسب ترین نسخه برای وظیفه مجهز مجهز شود * به سبک واضح و مشخصی تنظیم شده است تا خوانندگان را قادر به اسکن مطالب کند بنابراین محتوای آنها را تهیه می کنند به راحتی قابل دسترسی است

مجوز محتوا یک راهنمای گسترده و جامع برای تهیه مطالب برای انتشار الکترونیکی است. این یک مقدمه گام به گام در مورد چرایی ، چگونگی و سوالات متداول در مورد محتوای دیجیتال و نحوه مجوز دهی آن است. علاوه بر این ، زمینه ای را برای صدور مجوز بررسی می کند. آنچه این کتاب را منحصر به فرد می کند این است که مجوز را از منظر مختلف بررسی می کند.

  • نکات عملی برای صدور مجوز مقرون به صرفه
  • راهنمایی در مورد چگونگی اطمینان از موثرترین استفاده از منابع الکترونیکی
  • برای ناشران ، کتابخانه ها و توزیع کنندگان بسیار ارزشمند است

 

نوشته تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان اطلاعات اکنون آنلاین هستند و در نتیجه توانایی تولید نسخه مناسب اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7/feed/ 0
یک مطالعه معاصر از روشهای تکراری: همگرایی ، پویایی و کاربردها پیشرفتهای تکنیکهای تکراری http://mobtaker.zarinblog.ir/%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%85%da%af%d8%b1%d8%a7/ http://mobtaker.zarinblog.ir/%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%85%da%af%d8%b1%d8%a7/#respond Wed, 02 Jun 2021 13:50:07 +0000 http://mobtaker.zarinblog.ir/?p=5 یک مطالعه معاصر از روشهای تکراری: همگرایی ، پویایی و کاربردها پیشرفتهای تکنیکهای تکراری را ارزیابی و مقایسه می کند ، همچنین در مورد کاربردهای متعدد آنها در ریاضیات کاربردی ، مهندسی ، اقتصاد ریاضی ، زیست ریاضی و سایر علوم کاربردی بحث می کند. این روش برای تولید راه حل های تقریبی معادلات پیچیده […]

نوشته یک مطالعه معاصر از روشهای تکراری: همگرایی ، پویایی و کاربردها پیشرفتهای تکنیکهای تکراری اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>

یک مطالعه معاصر از روشهای تکراری: همگرایی ، پویایی و کاربردها پیشرفتهای تکنیکهای تکراری را ارزیابی و مقایسه می کند ، همچنین در مورد کاربردهای متعدد آنها در ریاضیات کاربردی ، مهندسی ، اقتصاد ریاضی ، زیست ریاضی و سایر علوم کاربردی بحث می کند. این روش برای تولید راه حل های تقریبی معادلات پیچیده غیرخطی که برای کمک در حل مسائل پیشرفته مهندسی ، اقتصاد ریاضی ، زیست ریاضی و سایر علوم کاربردی مناسب است ، از تکنیک تکرار محبوب استفاده می کند. روشهای تکرار برای حل مشکلات بهینه سازی نیز استفاده می شود. در چنین مواردی ، توالی های تکرار به یک راه حل بهینه از مسئله موجود همگرا می شوند. مطالعه گردشگری و در واقع صنعت جهانگردی دائماً در حال تغییر است. جهانگردی معاصر: یک رویکرد بین المللی ، با در نظر گرفتن مسائلی مانند تغییر نظم جهانی ، بازاریابی مقصد ، اخلاق گردشگری و گردشگری طرفدار فقیر ، رویکرد جدید و تازه ای در مطالعه گردشگری ارائه می دهد. به طور خاص ، این تهدیدات مداوم از سوی تروریسم و ​​ترس های بهداشتی که امروز صنعت گردشگری با آن روبرو است را برجسته می کند و در مورد استراتژی های مربوط به امنیت و مدیریت ریسک بحث می کند ، که پیامدهای بالقوه الگوها و جریان گردشگری در آینده را نشان می دهد.

به پنج بخش تقسیم شده است ، هر فصل دارای یک ساختار یادگیری کامل است که شامل اهداف فصل ، مثالها ، نکات بحث ، س questionsالات خودآزمایی ، چک لیست ها و مطالعات موردی است. موارد هم موضوعی و هم مقصد محور و همیشه بین المللی خواهد بود. آنها برای تأکید بر رابطه بین اصول کلی و عملکرد جهانگردی در زمینه هایی مانند تجارت و گردشگری با علاقه ویژه و نقش فناوری استفاده می شوند. این پنج بخش را پوشش می دهد: جهانگرد معاصر ؛ مقصد گردشگری معاصر ؛ آینده جهانگردی؛ آموزش و مطالعه جهانگردی معاصر. این متن همچنین مجموعه ای از منابع حاشیه دار ، معتبر و کامل را برای راهنمایی خواننده در زمینه موضوع شامل سایت های منابع آنلاین برای دانشجویان و اساتید ارائه می ده

  • شامل نتایج اخیر در تجزیه و تحلیل همگرایی الگوریتم های عددی در هر دو فضای متناهی و بعدی نامحدود
  • شامل ابزار جدید تجزیه و تحلیل پویا برای روشهای تکراری ، از جمله تحولات جدید در تئوری ثبات Smale و چند جمله شناسی است
  • استفاده از محاسبه روشهای تکراری را در سراسر تجزیه و تحلیل غیر خطی جستجو می کند
  • بحث منحصر به فرد روش های بدون مشتقات را در زمینه سایر یافته ها ، کمک به مقایسه و تقابل بین گزینه ها قرار می دهد

 

نوشته یک مطالعه معاصر از روشهای تکراری: همگرایی ، پویایی و کاربردها پیشرفتهای تکنیکهای تکراری اولین بار در مبتکر. پدیدار شد.

]]>
http://mobtaker.zarinblog.ir/%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%85%da%af%d8%b1%d8%a7/feed/ 0