چگونه می توان پرخاشگری فرد را درک کرد و چه رفتاری را باید در مقابل آن انجام داد؟ چه معنایی

چگونه می توان پرخاشگری فرد را درک کرد و چه رفتاری را باید در مقابل آن انجام داد؟ چه معنایی باید به رفتار قهقرایی داده شود و چگونه در برابر آن واکنش نشان داد؟ چگونه می توان در عین رعایت فاصله نسبتاً همدل بود؟ چگونه می توان رزونانس شخصی را که در مقابل بیماران خاص بیدار می شود ، مدیریت کرد؟
قصه ها از این توانایی باورنکردنی برای کمک به حل تعارضات درونی بزرگ با ملایمت برخوردار هستند. در زمانی که تمایل فزاینده ای برای منطقی سازی مراقبت وجود دارد ، این کتاب سفری واقعی به قلب پرستاری درمانی را در انسانی ترین بعد خود ارائه می دهد: مراقبت رابطه ای با محوریت شخص.
این کتاب از طریق زبان ساده و رویکردی که سرگرم کننده و آموزشی است ، به خواننده کمک می کند تا برخی از موارد را درک کندبیشتر اوقات با مشکلات روانپزشکی روبرو می شوید : شرایط سوگواری ، بازیگری ، ترس از زندگی اجتماعی ، خشونت ، اختلالات افسردگی ، اختلالات خوردن.
بنابراین ، هر فصل از این کتاب داستان یک همراهی خاص و منحصر به فرد را بیان می کند و با داستانی که نویسنده تصور کرده و در یک لحظه مهم در سفر درمانی استفاده می شود ، پایان می یابد.
خواننده در این داستان ها می یابد که می تواند از آن استفاده مجدد کند اما همچنین روشی برای ساخت یک داستان درمانی سفارشی دارد .

این کتاب در انسانی ترین ب :عد خود یعنی مراقبت از رابطه با محوریت شخص ، سفری واقعی به قلب پرستاری درمانی ارائه می دهد. بنابراین هر فصل از این کتاب داستان یک حمایت خاص و منحصر به فرد را بیان می کند و با داستانی که توسط نویسنده تصور شده و در یک لحظه مهم در سفر درمانی استفاده می شود ، پایان می یابد.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *