تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان اطلاعات اکنون آنلاین هستند و در نتیجه توانایی تولید نسخه مناسب

تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان اطلاعات اکنون آنلاین هستند و در نتیجه توانایی تولید نسخه مناسب برای مخاطبان آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این متن اصول اولیه نوشتن متن ، همراه با راهنمایی های دقیق تر درباره نوشتن برای منابع آنلاین ، پوشش داده شده است. تفاوت بین نوشتن برای آنلاین و آفلاین برجسته شده است تا خواننده را قادر به تشخیص بین این دو و در نتیجه نوشتن بهترین شکل کپی برای منبع نهایی کند.

منابع مختلف محتوای آنلاین به رویکردهای مختلفی نیاز دارند ، بنابراین نویسنده رویکردی ساختاریافته را در پیش می گیرد و هر یک از این کانال ها را به نوبت در نظر می گیرد ، به عنوان مثال نوشتن برای وب سایت ها ، نوشتن برای ایمیل ، مجلات الکترونیکی و خبرنامه ها ، نوشتن برای موتورهای جستجو و نوشتن برای آنلاین تبلیغات با نزدیک شدن به هر مبحث به صورت جداگانه ، راهنمایی های خاصی ارائه می شود تا خواننده بتواند به درستی به ابزار مورد نیاز برای نوشتن مناسب ترین نسخه برای وظیفه مجهز مجهز شود * به سبک واضح و مشخصی تنظیم شده است تا خوانندگان را قادر به اسکن مطالب کند بنابراین محتوای آنها را تهیه می کنند به راحتی قابل دسترسی است

مجوز محتوا یک راهنمای گسترده و جامع برای تهیه مطالب برای انتشار الکترونیکی است. این یک مقدمه گام به گام در مورد چرایی ، چگونگی و سوالات متداول در مورد محتوای دیجیتال و نحوه مجوز دهی آن است. علاوه بر این ، زمینه ای را برای صدور مجوز بررسی می کند. آنچه این کتاب را منحصر به فرد می کند این است که مجوز را از منظر مختلف بررسی می کند.

  • نکات عملی برای صدور مجوز مقرون به صرفه
  • راهنمایی در مورد چگونگی اطمینان از موثرترین استفاده از منابع الکترونیکی
  • برای ناشران ، کتابخانه ها و توزیع کنندگان بسیار ارزشمند است

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *