با وجود علائم بینایی در 50-90 درصد کارگران که از رایانه استفاده می کنند ، این راهنما

با وجود علائم بینایی در 50-90 درصد کارگران که از رایانه استفاده می کنند ، این راهنمای عملی جزئیات تشخیص دقیق و درمان شرایط بینایی را که می تواند باعث سندرم بینایی شود ، بیان می کند. این کتاب دانش ، منابع ، مطالب و برنامه های عملیاتی را برای کمک به پزشکان در تشخیص و مدیریت اختلالات بینایی مربوط به رایانه ارائه می دهد. این عوامل بصری و محیطی است که باعث ایجاد مشکلات بینایی توسط کاربران کامپیوتر می شود ، پیشنهادات عملی برای ارزیابی ارگونومی بینایی ایستگاه کاری رایانه بیمار و کاهش خواسته های بینایی یک کار را ارائه می دهد.به عنوان یک راهنمای خواندنی و عملی "چگونگی" برای مشکلات بینایی مربوط به رایانه که خواننده را در تشخیص و درمان اختلالات بینایی مربوط به رایانه راهنمایی می کند.شخیص گونه های وحشی ، برداشت ها را از بین می برد و بین دانش های علمی تقسیم شده است زیرا این پدیده چندوجهی را که همزمان جهانی و محلی است ، برطرف می کند. نویسندگان بر ماهیت درهم تنیده موضوعات خاص مربوط به حوزه های اکولوژیکی ، اقتصادی و فرهنگی اجتماعی برداشت گونه های وحشی تأکید می کنند.شامل روایت های تحقیق و گزارش به سبک توصیف طیف گسترده ای از موارد عینی
برداشت گونه های وحشی را از منظر جامع شامل موضوعات زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی ، محدود نمی کند و محدودیت دامنه را به یک نوع واحد از منابع محدود نمی کند.
درمان نظری برداشت گونه های وحشی در سراسر جهان ، با تأکید ویژه در جدیدترین درک علمی در مورد تنوع زیستی در منطقه دشت آمازون ، فراهم می کند
ارائه یک دیدگاه عینی ، با اشاره به مشکلاتی که برداشت ممکن است ایجاد کند و همچنین پتانسیل آن برای کمک به حفظ تنوع زیستی و معیشت محلی و اقتصاد ملی
ساختار منسجم ، به راحتی دنبال شده و تصاویر فراوان به خواننده کمک می کند تا پیام های مرکزی را جذب کند
این کتاب روش برداشت گونه های وحشی را به عنوان یک رویکرد جهانی ارائه می دهد که هفت دیدگاه موضوعی را برای سیستم های برداشت ادغام می کند: پویایی منابع ، هزینه ها و مزایا ، مدیریت ، حاکمیت ، دانش ، مکان و میراث. هنگام تجزیه و تحلیل ، این مضامین کمک می کند تا درک جامعی از این پدیده مهم جهانی ایجاد کنیم. دانشمندان ، متخصصان و دانشجویان در زمینه های مختلف مرتبط با منابع طبیعی کتاب را به عنوان یک منبع ارزشمند می یابند.
گونه های وحشی منابع مهمی را برای مردم در سراسر جهان تشکیل می دهند و برداشت آنها عامل اصلی تغییر اکوسیستم است. مناطق جنگل های گرمسیری ، از جمله آمازونیا ، از جمله مناطقی از جهان است که گونه های وحشی برای معیشت مردم و اقتصاد بزرگتر از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. این کتاب با استفاده از تجربیات ملموس آمازونیا ، که در روایت های پر جنب و جوش ارائه شده است ، اطلاعات علمی را با داستان های افرادی که مشغول برداشت و مدیریت گونه های وحشی هستند ، در هم آمیخته است. این داستان ها به تئوری مربوط به برداشت گونه های وحشی و بحث های گسترده تر در مورد حفاظت ، توسعه و تلاش جهانی برای پایداری مرتبط هستند.
پوشش عمیق هم به مشکلات رایج بینایی و هم به عوامل محیطی که باعث ایجاد آنها می شود ، می پردازد.
برنامه های عملیاتی در هر فصل فعالیت هایی را برای پیاده سازی و به کارگیری استراتژی ها در محل کار پیشنهاد می کند.
فصلی برای موقعیت یابی این عمل ، اطلاعاتی در مورد چگونگی گسترش عمل بالینی در زمینه مراقبت از کاربران رایانه و بهبود رضایت بیمار ارائه می دهد.
یک فصل در مورد بازاریابی ، ابزارهای لازم را برای وارد کردن بیماران جدید به عمل خوانندگان و گسترش تعداد بیماران فراهم می کند.
تمرینات و مواد دستی که برای آموزش بیمار طراحی شده اند ، رعایت دستورالعمل های درمانی را برای بیمار ترغیب می کنند.
اطلاعات به روز در مورد مطالعات و یادداشت های مختلف تحقیقاتی ، دلایل منطقی مبتنی بر شواهد را در مورد عملکرد موثر بحث می کند.
اطلاعات مربوط به محصولات لنز ، اطلاعاتی را درباره تجویز لنزهای طراحی شده برای استفاده در رایانه ارائه می دهد.
بحث در مورد ابزارهای شبیه سازی رایانه اطلاعاتی در مورد خرید و استفاده از ابزارهای شبیه سازی رایانه فراهم می کند.

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *